Helaas merk ik dat gemaakte afspraken voor een behandeling té vaak niet worden nagekomen.
Soms krijg ik kort van tevoren een berichtje dat een afspraak niet door kan gaan,
maar helaas gebeurt het ook dat een cliënt niet op komt dagen.
Iedereen zal begrijpen dat dit erg vervelend is. Voor de behandeling plan ik namelijk tijd in. Mijn werkzaamheden als nagelstyliste/pedicure zijn niet alleen professioneel, maar ook beroepsmatig.
Dat betekent dat ik hiermee een inkomen genereer en dat het alles behalve een vrijblijvende hobby is. Kort van te voren lukt het mij daarom niet om nog een andere cliënt in te plannen.
Gezien de noodzaak moet ik hiervoor in het vervolg duidelijke regels hanteren:
1. Tot 24 uur voor uw afspraak kunt u uw afspraak annuleren of verzetten.
2. Vanaf 5 minuten na het verstrijken van uw afspraak probeer ik u telefonisch te bereiken. Kom op tijd, niet te laat maar ook niet te vroeg!
3. Vanaf 15 minuten na het verstrijken van uw afspraak vervalt de afspraak en wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht. (Uiteraard heb ik in bepaalde gevallen alle begrip voor zeer plotselinge en onvoorziene omstandigheden.)
4. Bij annuleringen minder dan 24 uur voor uw afspraak of vergeten van uw afspraak ben ik genoodzaakt 50% van de gereserveerde tijd / behandeling alsnog in rekening te brengen.
5. Als in het vervolg afspraken opnieuw niet worden nagekomen of vergeten, ben ik genoodzaakt de gereserveerde tijd / behandeling geheel in rekening te brengen. In nader overleg kan dan een nieuwe afspraak worden gemaakt.
6. Eten in de salon is niet toegestaan.
7. Kinderen meenemen, bij voorkeur niet.
Indien u een afspraak maakt voor een behandeling gaat u akkoord met deze huisregels.
Ik vertrouw op uw begrip hiervoor.